3M

egy látensértelmiségi alibigitáros forradalmár megmondásai

Szónikus Glória

2015. október 01. 19:42 - fehersolyom

...az Ozone Mama megint elhozta Amerikát

Van egy jelenet a Majdnem Híresben, amikor az egyik groupie azt mondja:

"...és ha egyedül érzed magad, csak menj el a lemezboltba, ott lesznek a haverjaid."

Ezt én is sokszor éreztem, hisz így több mint 10 év rockandrollozás után azért jónéhány zenészt ismerek. A biciklin tekerve, futás közben, vagy az utcán sétálva néha elmosolyodok magamban, ha magyar zenekarokat hallgatok, hogy gyakorlatilag a haverjaimat hallgatom...

Vagy szeret engem a Jóisten, vagy kicsi a hazai rockszakma, mindenesetre abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy olyan emberekkel tudom körül venni magam, akiket szeretek. "Természetesen" az Ozone Mama tagjaival is pacsiban vagyok. Sokáig éreztem úgy, hogy ezel az amerikai/vintage rock mániámmal én egy "Simple Man" vagyok a'la Lynyrd Skynyrd, de az ő felbukkanásukkal megtört a jég: megnyugodhattam, hogy vannak hozzám hasonló reménytelen idióták Kisgrofó országában...

Egyetlen különbség van az ő nótáik és a többi magyar zenekar munkássága közt: ha ők megszólalnak, elillan a hazai belterjesség illúziója, és lélekben máris a 66-os úton érzem magam.

ozone_mama_sonic_glory_2015-250x300.jpg

Itt nincs haverság öcsém, itt felkerül a fejedre egy szónikus glória, és te leszel a rockandroll megváltója. Vagyis nem te, hanem ők...de egy kicsit osztozhatsz a dicsőségükben, ehhez nem kell mást tenned, csak meg kell hallgatnod bármelyik anyagukat. De ha már hallgatod őket, akkor kezdj az újdonsággal:

A Fonogram-díjas The Starship Has Landed és az azt követő Freedom EP után a hazai vintage rock színtér éllovasai ugyanis 2015. szeptember 25-én adták ki legújabb lemezüket Sonic Glory címmel.

Sokat gondolkodtam, hogy mit lehet írni egy zseniális rockzenekar zseniális rocklemezéről? Hogy vannak rajta riffelős nóták, meg balladák, meg hogy jók a gitárszólók?

Igen, természetesen azok. Inkább nem is írok semmit. Hallgasd meg. Ha érzed, hogy magával ragad ez a nyersség, az őszinteség, a hitelesség és a tökösség, akkor érzed...ha nem akkor hagyjuk, úgysem érted meg sosem...

Link ITT:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://3mmm.blog.hu/api/trackback/id/tr777877688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása